Wednesday, February 29

GANGSTAR UMNO BUAT HAL LAGI KE?



Apa kejadahnya seekor ayam yang dicabut sebelah kakinya digantung depan pagar pusat khidmat Anwar di Seberang Jaya tu? Sapa punya kerja nih? (BACA SINI)


Pakatan mesti akan tuduh ni semua adalah kerja jahat Umno dan BN di Penang yang dengki dengan khidmat cemerlang Anwar di kawasan Parlimen Pmtg Pauh..



So.., mesti 'samseng Umno' ataupun PERKASA yang buat kerja gantung ayam nih.. Tak pun, mesti Umno upah puak zionis untuk buat kerja jijik tu..

Kalau tak zionis, mesti Umno upah Mafia Mexico untuk hantar ayam berdarah.. Ataupun Umno dah gunakan geng Yakuza Jepun untuk buat kerja berani mati tu depan Pusat khidmat Anwar..

Depa nie mesti salahkan UMNO dalam hal nie padahal tak ada bukti pun.sama jugaklah dengan mentor DAP LGE kat sebelah Pulau.Ini menunjukkan depa nie nak main taktik kotor supaya UMNO disalahkan dalam semua hal...... 



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive