Wednesday, February 29

ANZALNA NASIR, LEBIH SEDAP DIPANDANG DARI ERYKAH BADU.



Dari kita melayan kontroversi Erykah Badu yang kami rasa tak lah popular mana pun tu, baik kita layan gambar Anzalna Nasir. Sedap saja mata memandang, kan?


Kepada yang teringin sangat nak tengok konsert Erykah Badu, pergilah beli tiket ke Jakarta. Dijangkakan Erykah Badu yang sedang ‘mencipta’ nama di Malaysia akan membuat persembahan di Indonesia selepas ini. Jadi, sila dapatkan tiket anda sekarang ya! Jangan lupa tiket kapal terbang sekali. Yeah!


Dari melayan artis dari luar lebih baik utamakan artis tempatan yang sememenganya meletup lagi terbaik.Gadis Melayu takkan hilang di dunia,Ayunya menusuk hati kalbu.Jangan pulak bila dah meletup kena ayat pulak dengan Si Badrul Amin,Jenis Sembilang Taik sampai bini orang pun dia sapu bersih.Apa punya celaka memalukan ustad semalaysia sahaja. 









2 comments:

MymassaVoice said...

anzalna: makna kata arah arab bagi "puaskan kami"...hahahaha

matkilaupenang said...

biar betul nie bro.arab nie susah nak puaskan kena banyak makan dhab

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive