Friday, February 24

ISU TANAH BAYAN MUTIARA.GUAN ENG TIPU LAGI?

Kantoi Guan Eng memberikan penjelasan semasa sidang media berkenaan isu Tanah Bayan Mutiara yang telah dipamerkan didalam surat khabar,tipu tak menjadi kerana itu hanyalah langkah pertama untuk menyatakan tender tersebut adalah tander terbuka.Ah Beng yang menjadi persoalan ialah tempoh masa yang telah diberikan???????????? Tengok riak muka pun dah tau penipu.

Guan Eng Perlu jawab soalan yang ditanya oleh Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang  IrSheikh Hussein Mydin.Soalan teknikal nie?Ir Shaik Hussin Mydin telah mempersoalkan tindakan Kerajaan Negeri menjual tanah di Bayan Mutiara yang melibatkan kos sebanyak RM10 Billion. Soalnya disini ialah Kerajaan Negeri  Rugi 2juta dari hasil tersebut itu adalah duit rakyat kenapa jual tanah tersebut padahal merugikan duit rakyat Pulau Pinang.Shaik Hussin juga mempertikaikan mengapa Lim melantik syarikat dari Singapura sebagai Konsultan sedangkan PDC Consultancy Sdn Bhd juga mempunyai kepakaran yang sama. Dan Ketua Pemuda Umno itu bersedia mendedahkan bukti bahawa Lim Guan Eng yang sebenarnya berbohong.


Nampak sangat LGE tipu dan cuba memutarkan belit cerita untuk melepaskan diri.Semuanya terbukti dan lepas nie apa lagi letaklah Jawatan tue.Nak tengok pulak apa pencacai AMK buat demo selamatkan Guan Eng.

3 comments:

Sebuah Perjuangan said...

salam bro, LamanIzzs di sini...
bro, passing la mai sikit info berkaitan skandal bayan mutiara tu kat LamanIzzs..

dok gian nak menghentam LGE si kafir harbi tu lagi ni.. heheheh..

lepas baca takyah publish, delete je terus komen ni bro.. hehehehe

Cik Pudina said...

Dedahkan bukan dalam blog atau Utusan Malaysia. Dedahkan kalau perlu beli half page akhbar berpengaruh Cina, The Sun, Star dll. Biar buka mata sisepet ni.

matkilaupenang said...

salam sahabat lamanizzs,dedahan lepas nie lagi berapi segalanya ada di media masa dan blog.
cik pudina,le[pas nie guan eng kena lepas jawatan pasti dia sudah kantoi tak payah beli tue semua.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive