Monday, February 13

JANGAN MENGAMUK DULU GUAN ENG!!!


Dulu semasa panas  kes tanah Tan Hak Ju  , si lidah biawak Guan Eng bukan main lagi menghentam kerajaan BN terutama  Dr Teng Hock Nan sehingga digelarkan profesional putar belit & pakar silap mata.  Bukan main gah lagi menuduh bahawa BN adalah punca kerajaan negeri rugi RM 40 juta di sidang medianya dan ceramah .
Pengerusi Jawatankuasa Kerja BN negeri, Datuk Dr. Teng Hock Nan  berkata bahawa  Mahkamah Rayuan di Putrajaya pada 11 Januari lalu telah mengetepikan perintah Mahkamah Tinggi agar kerajaan membayar pampasan sebanyak RM40 juta kepada Hak Ju.Sebaliknya, kerajaan hanya perlu membayar RM500,000 kepada Hak Ju sebagai bayaran kos yang ditanggungnya sepanjang perbicaraan kes itu.

Jadi ,  di mana RM 40 juta yang didakwa skandal yang merugikan rakyat P.Pinang ?  Siapa sebenarnya  yang berbohong kepada rakyat dalam isu ini ??

Terbaru Penjualan tanah Bayan Mutiara tidak telus,Kerajaan DAP Pulau Pinang diminta kaji semula tender." 





No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive