Monday, February 13

Elizabeth Wong (ADUN BUKIT LANJAN ) perlu letak jawatan..???



Sebelum ini Zuraidah sering bersuara lantang mendesak Ketua Pergerakan Wanita UMNO, Datuk Seri Shahrizat Abd Jalil agar meletakkan jawatan, tetapi kini apabila kontroversi melanda rakan sekutunya, Elizebeth Wong, mengapa dia hanya berdiam diri. Desaklah agar Elizebeth meletakkan jawatan kerana apa yang melanda Elizebeth kini adalah masalah moral,”

“Adakah kerana kontroversi kali ini membabitkan rakan sekutu mereka jadi mereka hanya akan terus berdiam diri dan tidak mengambil sebarang tindakan. Eli bukan sahaja terbabit masalah moral dengan lelaki yang dikenali sebagai Helmi yang dikatakan menyebarkan gambar bogel Eli, namun Eli juga dituduh menyara kehidupan bekas teman lelakinya di Indonesia dengan menggunakan duit parti.

Sebelum ini, Eli yang juga merupakan Exco Kerajaan Negeri Selangor dikatakan mempunyai hubungan sulit dengan seorang lelaki Melayu. Ekoran daripada penyebaran gambar separuh bogel Eli, kekasih Eli yang dikenali sebagai Hilmi Hazimin Malik dikehendaki oleh pihak polis bagi membantu siasatan.

Namun setelah tiga tahun menghilang, Hilmi telah ditahan pihak imigresen Indonesia di Pulau Batam kerana memiliki dokumen palsu. Eli pula dikatakan menjadi orang yang bertanggunjawab memberikan dokumen palsu tersebut kepada Hilmi.

3 comments:

DENORISH said...

Ha muslimat pas apa tunggu lagi peluklah eli tu kan pas boleh setelkan masaalah maruah teman sebantal mereka.

Anak Lenggong said...

Mak Lampir tu mana berani bersuara sebab takut gambar apam songeh dia dipaparkan sama..lagipun puak PKR ni kebanyakannya kaki sapu semua projek..so kalau dia desak member sebantal ..nanti apa juga skandalnya akan terdedah sama..

matkilaupenang said...

bial kena dekat kak ijat depa pandai bersuara bila kena kat eli kankang depa diam pasal apa buat la benda yang sama>heeee

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive