Thursday, February 23

Isu 1Agenda Dan Myvoice.


Isu ini telah mendapat respon dari pelbagai pihak dan rakan-rakan seperjuangan.Seperti yang dijelaskan oleh sahabat TaipingMali bahawa 1Agenda telah dicilok oleh orang lain yang hanya menunggu peluang untuk mengaut keuntungan dari hasil usaha orang lain dan kerja keras dari AJK 1Agenda.Walaupun MKP bukanlah AJK akan tetapi jika ada isu berbangkit untuk menghentam pihak Pakatan Rakyat atau menjawab segala tomahan yang dilemparkan kepada Pemimpin UMNO dan BN kami senada dan seirama bersatu merangka strategi seperti angkatan perang dari semua segi.Inilah sebenarnya tujuan 1agenda Menyatukan pengamal media dialam siber ini.

berikut adalah apa yang telah ditulis TaipingMali didalam blog.

1Agenda tidak demand bajet yang besar seperti yang diwar-warkan di Ayer Keroh baru-baru ini. kertas kerja membuktikan segala-galanya. Tak perlu memburuk-buruk orang-orang dalam 1Agenda terutama Zul Azhar Cha bukan dia nak jadi Presiden pun. dia pun cadangkan TM jadi presiden, memandang 7 orang yang hadir dalam mesyuarat penubuhan bersetuju melantik beliau pegang jawatan kerana dia bekerja sendiri dan mampu bergerak ke sana sini walaupun kesihatan kurang memberansangkan. AJK yang lain mempunyai pekerjaan dan sukar untuk keluar kecuali diluar waktu pejabat.

Mungkin silap kami juga kerana mempamerkan kertas kerja kepada orang lain sehingga dilabelkan dengan begitu buruk sekali...sepatutnya tunjukkan kertas konsep sahaja. So ini peringatan jika ada idea jangan tunjuk semua. cukup tunjuk kertas konsep dalam sehelai kertas A4.

Sambungan kisah ini pada artikel akan datang nantikan.


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive