Friday, February 24

AMK SELANGOR DAYUS!!! KETUA PEMUDA PULAU PINANG MEMANG TERBAIK. MKP TABIK SPRING

AMK Selangor memang dayus!!!!!nak terima Memorandum pun penakut gila.sampai tak berani sambut pun.lepas tue bakar MEMORANDUM TUE pulak apa kejadah nie.Bab nie MKP puji Boss MKP kat Penang Ir Sheik Hussein berani berdepan dengan Pemuda AMK walaupun kehadiran Pemuda di Parlimen tertentu kurang dan berada dikawasan sendiri!!!!KP Pulau pinang hormat kepada AMK nie bagi laluan bercakap dulu dan semuanya berjalan dengan baik dan aman......Nanti ada pulak pihak membuat fitnah MKP dibayar oleh Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang."Demi Allah" tidak pernah diberi bayaran oleh BOSS.Tak tahu la pulak jika telah diberi kepada pihak lain dan benda tue tak sampai ketangan MKP.Perjuangan MKP demi ALIF,BA DAN TA untuk Agama,Bangsa dan Negara.


Berikut adalah kandungan memorandum Pemuda BN & NGO yang dihantar ke ibupejabat PKR hari ini.

MEMORANDUM PEMUDA BARISAN NASIONAL
DAN PERTUBUHAN BUKAN KERAJAAN

Pemuda Barisan Nasional (Pemuda BN) dan pertubuhan-pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Islam dan Melayu, serta seluruh umat Islam danrakyat Malaysia mengecam dan mengutuk sekeras-kerasnya tindakan Dato’ Seri Anwar Ibrahim yang mengiktiraf negara haram Israel serta menghalalkan apa jua kezaliman dan keganasan rejim Israel ke atas rakyat Palestin atas alasan keselamatan, sebagaimana kenyataannya kepada akhbar The Wall Street Journal.

Kami berasa amat marah dengan tindak tanduk beliau yang penuh bermuka-muka dengan melabel diri sendiri sebagai pemimpin Islam yang memperjuangkan keadilan tetapi pada masa yang sama bersekongkol dan menyokong rejim Israel laknatullah yang membunuh dan menindas rakyat Palestin.

Sedarkah Anwar bahawa ribuan nyawa Palestin telah terkorban semenjak puluhan tahun penjajahan Israel? Sedarkah Anwar bahawa ramai rakyat Palestin terpenjara, tersekat dan terkongkong dek kerana pembinaan tembok tinggi oleh Israel? Sedarkah Anwar akan penderitaan dan kesengsaraan penduduk Palestin di Semenanjung Gaza yang kebuluran, miskin melarat akibat sekatan ekonomi yang dikenakan ke atas mereka oleh Israel? Apakah yang mengaburkan mata Anwar dari menyedari bahawa kesemua itu dilakukan oleh Israel atas alasan keselamatan negara? Apakah yang menjadi percaturan Anwar sehingga tergamak menjadi hero bagi Israel dan menghina perjuangan membela Palestin?

Kami nak tegaskan inilah rupa dan sifat Anwar yang sebenar. Pemimpin munafik lidah bercabang yang hanya bermodalkan lakonan dan tipu daya. Rakyat Malaysia menolak temberang dan auta beliau. Kami yakin rakyat Malaysia sedar bahawa inilah sifat sebenar Anwar yang pro-Israel dan menghalalkan segala kezaliman ke atas rakyat Palestin.

Tapi sayangnya memo ini telah di bakar oleh pihak yang tidak bertanggungjawab!


AMK Dayus!
- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive