Wednesday, February 8

Anwar Dah Tak Sebulu Dengan Chegubard?


Apa dah jadi dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh chegubard disidang media di Komtar Wall Tengahari tadi menyatakan tidak menyokong Israel dan ini pasti akan menimbulkan kemarahan Mentornya Bapak Anwar Bin Ibrahim (BABI),Takkan mereka tak bersependapat tentang isu ini.MKP melihat sudah nampak Bunga Taik telah muncul dalam PKR nie.Azmin pulak tiada reaksi tentang nie.

 SAMM dengan ini menegaskan semula pendirian SAMM iaitu tidak mengiktiraf kewujudan negara Israel. Umat Islam wajib menentang Israel kerana isu penjajahan kiblat pertama umat Islam (al Aqsa) namun semboyan penentangan kepada Israel ini melangkaui isu agama dan harus disambut oelh semua kerana ia isu kezaliman dan penindasan serta penjajahan moden dengan mewujudkan negara haram Israel.chegubard

Adakah pembongkaran yang samar-samar ini untuk menutup sokongan anwar terhadap yahudi israel nie.Di sinilah Anwar memberitahu bagaimana Pemuda PKR adalah kumpulan yang bahlol dan tidak ada strategi.Anwar menerangkan bagaimana kenyataan yang dibuat baru-baru ini mengenai Israel – adalah bertujuan khas mendapatkan dana pilihanraya.
Setelah diasingkan oleh kebanyakan lobbyists group dan NGO antarabangsa; Anwar perlu merapatkan diri semula dengan mereka. Oleh yang demikian, kenyataan Anwar baru-baru ini adalah khusus untuk membuka jalan mendapatkan dana luar.Open Society milik George Soros tidak akan membantu jika Anwar masih mengambil pendekatan anti APCO. Ini sudah diberitahu kepada Anwar secara jelas.
Malahan, Anwar juga mengakui bahawa Open Society hanya akan memberikan dana jika Anwar mampu mengubah pendirian mengenai isu Israel.kata Anwar tidak tahu bahawa mereka akan berjuang dengan poket kosong kalau tidak dengan bantuan PR.Kebahlolan Pemuda PKR ini hanya akan meranapkan peluang PR dalam PRU yang akan datang.Nampaknya ini soal DANA untuk PRU yang akan datang. Bukan soal ideologi.
Kita kena faham permainan dan gelagat Anwar ini…

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive