Thursday, February 2

Fitnah Terhadap Dato Zainal Abidin?


Apa yang dinyatakan didalam blog ini cuma pendapat dari penulisnya sahaja tiada bukti yang sah dinyatakan oleh blogger tersebut.Jika benar apa yang didakwa blogger tersebut perlulah menyatakan bukti yang sahih dengan buktinya sekali.Ternyata Dato Zainal telah dimanipulasi oleh beliau demi mendapat perhatian.taktik ini ternyata menunjukkan mereka terdesak meraih simpati dari rakyat khususnya dari Pulau Pinang.Banyak tomahan sebegini cuma digunakan oleh blogger ini.

Terkesan akibat daripada pendedahan yang dibuat oleh Dato Zainal Abidin Osman sendiri selaku Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang dan Pengerusi Barisan Nasional Nibong Tebal melalui rancangan wawancara Helo Malaysia (Bernama TV) pada 31 Januari 2012 yang lepas, blogger pakatan rakyat mula menyerang Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang itu.

Merasakan kenyataan yang dikeluarkan Dato Zainal Abidin Osman itu bakal menjerat mereka, serangan mula diatur, bermula dengan mengelarkan beliau sebagai hantu raya!!! ((klik sini)

Ternyata pakatan telah kehabisan modal untuk menafikan apa yang didedahkan oleh Dato Zainal Abidin Osman, lantaran itu jalan mudah untuk mengaburi mata rakyat adalah dengan menyerang peribadi pemimpin tersebut melalui blogger yang dikenali sebagai Addin!!!laman izz,'s

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive