Tuesday, February 7

Rosmah Di Fitnah Ketika Perayaan Thaipusam (Penang).


Semalam apabila berada di Waterfall jalan kebun,satu risalah telah diedarkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab untuk menfitnah DS rosmah Mansor serta Kepimpinan DS Najib Razak.Pada mulanya MKP berat hati jugak untuk pergi kesana akan tetapi setelah diberitahu hal sedemikian pergi jugaklah walaupun jalan sesak.

Perbuatan ini jelas didalangi oleh pihak tertentu dari PKR dan pakatan harami yang kini dilihat terdesak untuk mendapat sokongan dari kaum india yang kini telah beralih arah menyokong BN.Pakatan haram ternyata mahu menjatuhkan imej Perdana Menteri. Kini, Pakatan Pembangkang terdesak untuk mencari isu untuk menyerang peribadi Najib dalam menjatuhkan kerajaan pimpinannya. Untuk itu, setiap apa cara yang dilakukan Pakatan Pembangkang kini menjurus kepada serangan ke atas peribadi Najib dan Rosmah.

Kenapa isu Anwar bakal dipenjarakan dimainkan dan ini jelas satu penipuan kerana mahkamah telah melepaskan Anwar.Adakah sintimen undi simpati terhadap anwar dimainkan sekali lagi?

APakah relevennya hadi serta Pok Nik ada sidalam gambaq tersebut?Isu agama islam dan Hindu perlu dimainkan jugak?????






No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive