Sunday, February 12

Azhar Idrus Kantoi Fitnah RM15K.


Akhirnya kebenaran telah terbukti di pihak ILMU. Abang Azhar Idrus patut merasa malu dengan diri sendiri. Kerana dia, rosak nama pertubuhan Ustaz Se-Malaysia. Mengeluarkan kenyataan tanpa usul periksa. Memfitnah dan menganiaya asatizah lain. Apakah dosa ILMU terdapa Abang Azhar Idrus sehingga dia sanggup memfitnah ILMU sedemikian rupa. Adakah dengan sebab ini, anak murid Abang Azhar Idrus pun berperangai sedemikian rupa. Tapi sampai sekarang dia tak minta maaf. Minta maaf tak menjadikan anda hina wahai Abang Azhar Idrus. Kalau sudah salah, minta la maaf. Dan berusaha tidak mengulanginya semula. Dan hentikanlah sikap anda yang suka menghina, menuduh, memfitnah, mengeji orang lain. Anda adalah seorang Ustaz. Tunjukkan contoh yang baik kepada masyarakat.

3 comments:

Tukang Komen said...

Nabi SAW meminta kita siasat dulu apabila menerima sesuatu berita. Sayangnya sorang ostad mcm diani tidak beramal dgn amalan nabi. Mungkin dia ikut nabi pas kot!

Cik Pudina said...

Inilah Ustaz putar belit.

Misssurvivor said...

Assalamualaikum
Manusia tak sempurna.. Mesti ada silap.. jadi mana yang baik tu amik la buat ajaran yang tak elok tu hindarkan.. Dalam keadaan sekarang sangat penting Ustaz macam ni untuk tarik kita semua ke jalan yang betol. Walau ada jugak salah silap nye, jngn lah kita jadi orang yang menghalang kebaikan itu sendiri. Kita boleh berfikir, bukan kepentingan peribadi atau parti yang jadi taruhan, tapi demi agama yang makin hari makin dilupakan oleh generasi kita skang ni. Saya juga x sempurna, saudara dan saudari juga.. Pakat-pakatlah kita untuk jadi lebih baik, Andai kita lihat ada yang lebih baik dari kita, doakan semoga kita jugak akan mengikut jejak langkahnya, namun andai ada yang jelik di mata, doakan semoga Allah jadikan kita orang yang bersyukur kerana Dia lah sahaja yang berhak menghukum hamba-hambaNya.. Sekian sy minta maaf if ada sakitkan hati sesiapa.
Wasalam. :)

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive