Friday, February 10

Panglima Perang Dah Mengamuk Yg Lain Dok Lena!!!!!


Tahniah SAM1M Wa salute dekat lu! Tapi mana Pemuda yang lain dalam hal nie.Masih lagi dok peluk bantai mahal kot.Diam bisu tak ada suara keluaq macam pondan...........DAP telah bermain dengan isu perkauman nie,Mana pemuda UMNO yang lain takkan nak guna 3force baru berani nak bersuara kot????Semangat Pemuda dalam membela melayu agak suram dan malap ketika ini.Yang depa tau lawan sesama sendiri.
Pemimpin UMNO di setiap bahagian perlu turun padang dan bertemu dengan ahli bagi menangani sindrom Geng Tolak Bahagian (GTB). 
Ketua Pemuda UMNO negeri, Ir. Shaik Hussein Mydin berkata, adalah menjadi tanggungjawab mereka untuk berbincang dan menyelesaikan masalah tersebut. 
Menurutnya, keadaan sedemikian mungkin wujud disebabkan golongan berkenaan kecewa dengan tindakan atau sikap pemimpin utama bahagian itu sendiri. "Kita tidak boleh sombong dan menunggu GTB datang kepada kita. 
Kita perlu bersemuka dengan mereka. "Pemuda UMNO negeri yakin jika semua pemimpin utama bahagian mempraktikkan sifat pemaaf dan bertoleransi, maka GTB akan bertukar membawa maksud Geng Terima Bahagian," katanya kepada Utusan Malaysia di sini semalam.  
Semalam, Ketua Penerangan UMNO Pulau Pinang, Datuk Seri Dr. Hilmi Yahaya memberi amaran mengenai kewujudan GTB di setiap bahagian. Kumpulan tersebut dianggotai oleh ahli-ahli UMNO sendiri yang cuba memboikot atau mensabotaj bahagian masing-masing jika 'orang mereka' tidak dipilih sebagai calon pada pilihan raya umum nanti. Pergerakan kumpulan berkenaan kini dikesan di beberapa bahagian di negeri ini. SUMBER:UTUSAN 
Kita tiada masa untuk ini kerana diambang PRU 13 nak suruh buat cam nie apa kejadahnya,Adalah lebih baik pi lawan dengan DAP yang sekarang nie dok banyak main isu perkauman????Tak payahlah nak cerita bahagian lain dalam kain bahagian aku pun sama jugak sampai Chegu Bard masuk dalam rumah sendiri pun depa pukul tak tau!!!!!! Rasanya macam nak dedah aje apa yang jadi lepas nie!!!!!!



Isu KFC, Tgk Apa Nak Jadi Bila Di Bakar2 Sentimen Kaum.. Seorang Pemuda Cina Memaki Pekerja2 KFC Yg Penat Bekerja Melayan Pelanggan Dengan Memaki Dan Menengking Pekerja Tersebut Perkataan "Cibai Punya Melayu" 
Akhirnya Tercetus Pergaduhan, Beberapa Saksi Dlm Restoran Tersebut Juga Mengesahkan Perkara Tersebut Melalui Twitter Juga Di Blog2. 
Kini Ahli Parlimen DAP Terus Pertahankan Pemuda Cina Tersebut Buat Sidang Akbar. Kenapa Pergi Ke DAP Bukan Ke Pihak Polis 
Adakah Ini Satu Mainan Politik Kerana Melayu Kini Berpecah, Siapa Yg Pertahankan Pekerja2 Melayu Tu Pulak, 
Saya Dan Rakan2 SAM1M , Insyallah Akan Pertahankan Pekerja2 Tersebut, Kerana Kebenaran Harus Di Pertahankan Atas Dasar Semangat 1Malaysia Dan Perpaduan Negara Adalah Batu Asas Negara Kita. 
Pada Pekerja2 KFC Tersebut Jika Terbaca Sila Hubungi Pihak Saya, Juga Pada Saksi Kejadian Sila Hubungi Saya Bagi Mencari Keadilan Dan Kebenaran. 
Arman Azha Hj Abu Hanifah, Suara Anak Muda 1Malaysia, SAM1M 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive