Friday, February 10

VCD ADUN Tanjong Dawai Pun Ikut Anwar SiamDoll?



ADUN Tanjong Dawai merangkap Exco Belia dan Sukan Kedah, Hamdan Mohamed Khalib, wajar berasa keluh kesah dan bimbang. Hamdan yang kerapkali berceramah dan memberikan tazkirah serta kelas agama, rupa-rupanya tidaklah semaksum yang seringkali digambarkan pada diri sendiri.
Cerita tentang VCD yang mengandungi adegan seks Exco berkenaan dengan Siam Doll sedang hangat diperkatakan, khususnya di kawasan Tanjong Dawai, Pantai Merdeka dan Sungai Petani. Kami sendiri diberitahu bahawa video seks tersebut memang wujud dan rakaman dibuat oleh orang PAS sendiri yang sudah tidak tahan dengan penyelewengan moral ADUN terbabit.
Menurut pemberi maklumat kami, vcd atau lebih tepat lagi klip video tersebut jauh lebih bermutu tinggi berbanding klip video yang memaparkan Anwar Ibrahim sedang menyetubuhi seorang pelacur warga China. Video berkenaan tidak sahaja berwarna, tetapi juga mempunyai suara.
Ekoran itu, ADUN Tanjong Dawai dikatakan terpaksa ‘membuat perjanjian’ dengan orang-orang dalam PAS yang enggan menerima kepimpinannya. Difahamkan, Hamdan telah bersetuju untuk menjadikan penggal ini sebagai penggal terakhir dia sebagai ADUN. Hamdan bersetuju yang dia tidak akan bertanding lagi pada PRU akan datang.
Hamdan terpaksa bersetuju dengan permintaan para penentangnya bagi mengelakkan malu yang lebih besar. Sehingga kini, klip video tersebut masih belum dilepaskan kepada umum memandangkan ‘perjanjian’ masih berjalan.
Yang sahihnya, klip video tersebut sekiranya dilepaskan, bukan sahaja akan memalukan Hamdan sebaliknya akan menyebabkan sebahagian besar daripada PARASIT dalam PAS seperti Taulan Mat Rasul juga turut ketar lutut.
Puncanya?
Mereka juga tidak lebih baik daripada Hamdan, malah Taulan yang sudah tua itu juga dikatakan jauh lebih hebat berbanding Hamdan!Sumber DetGuaq

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive