Friday, February 10

VIDEO RAHSIA : KEKEJAMAN PAS TERANGGANU! HADI AWANG MASIHKAH KAU INGAT.





PETIKAN BLOGGER PAS

Amanat Haji Hadi Awang disampaikan oleh Datuk Seri Haji Abdul Hadi Awang di Kampung Benggol, Peradong, Kuala Terengganu pada 7 April1981.
“Saudara-saudara sekelian percayalah,
Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.
Percayalah saudara-saudara sekelian,
Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalahIslam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan ‘politik suku, agama suku’.”

DI ATAS TU CERITA DI TAHUN 1981

Hari ini, 11/12/2011 hadi awang lancarkan buku “negara berkebajikan : tawaran pas”. boleh rujuk berita yang dipaparkan dalam lawan web propembangkang http://malaysiakini.com (kebelakangan ini web site ini pro dap dan pkr sahaja. pas sendiri kena hentam)
Hadi awang hari ini mengemukakan dokumen polisi terbarunya berhubung Negara Berkebajikan, yang langsung tidak menyebut cadangan undang-undang hudud.
Apa sudah jadi pas sekarang ini. nak berkebajikan pulak. dulu amanat sekarang dah jadi cilanat. kafir bila berkompromi dgn kafir dalam politik. sekarang dia jilat balik ludah dia sendiri..haiya.. wa jugak ada untung lo…


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive