Tuesday, February 14

VIDEO : TIAN CHUA MENANGIS KEPADA ANWAR DIPERLI PEMUDA UMNO.


Mengejutkan Tian Chua adalah seorang penakut dan bacul apabila berhadapan dengan Pemuda UMNO di Felda Hutan Percha DUN GADEK Melaka. SYABAS MKP ucapkan kepada Pemuda DUN GADEK nie macam nie klu semangat Pemuda UMNO baguih la,berjaya menghalau pengkhianat dari merosakkan Felda yang senantiasa Aman sebelum kehadiran musibat dari PKR nie.Rasa macam nak dekat dah pilihanraya,selalunya suasana macam nie masa pilihanraya saja.


Ini baru pembuka agenda yang berlaku pada permulaan cerita nie 


Lagu UMNO dipasang pada ceramah mereka dan tengok sendiri berapa kerat sahaja yang meyokong PKR dikawasan Felda nie?Siap ada pembesar suara lagi????Mana tak menangis si Pondan Tian Chua nie.


Hampa dok kutuk sangat KAK IJAT nak ambil depa pasang lagu WANITA UMNO bagi hampa dengaq padan muka>>>>>>>nak kabaq penyokong UMNO lagi ramai dari yang dengaq ceramah Puak Pakatan Kelentong Rakyat nie.Tian Chua lu sulah silap masuk tempat la?Ini Melaka bro bukan Penang.Guan Eng pun Olang Melaka kasi titik sama lia.


1 comment:

Aliffnajmi said...

Tian chua ingat bebudak umno semua kena bayar mcm demo 901 tu kot.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive