Monday, February 6

Guan Eng Rasuah Peniaga Pasar!!!


MKP bertemu dengan peniaga yang mendapat habuan dari kerajaan cauvanis DAP dan beliau menceritakan apa yang telah dilakukan oleh DAP bersama PBT tempatan.Kebanyakkan peniaga tidak membayar ansuran gerai mereka kerana telah ada perjanjian sulit diantara persatuan peniaga serta dengan kerajaan Cauvanis DAP.Motif peniaga bersikap demikian adalah kerana kini mereka lihat kerajaan sanggup berbuat apa saja untuk mengambil hati serta undi dari mereka.

Diatas apa yang berlaku sekarang peniaga merasakan apa sahaja permintaan mereka pasti dipenuhi oleh DAP.ternyata DAP merasakan peniaga ini banyak memberi undi kepada mereka dan segala tuntutan perlu dipenuhi.

MKP tertanya jugak kenapa Guan Eng tidak menghebohkan pekara ini pasti ada benda yang disembunyikan oleh pihak PBT serta Kerajaan Cauvanis DAP?.


Dedahan sebelum ini DISINI

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive